четвер, 13 квітня 2017 р.

Модуль 7. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені знайти відповіді на такі запитання:
    • Яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проекту та покращити їх навчання?
    • Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
    Планування та створення учнівської роботи допомагає покращити методику навчання, зрозуміти, як можна забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп`ютерних робіт до учнівського проекту. Тому цей модуль, запропонувавши різноманітні форми і шаблони для оцінювання та самооцінювання, допоміг мені оцінювати учнів протягом проекту , стимулюючи учнів до навчання, самоосвіти, спілкуватися з іншими учнями, спонукаючи до розвитку

    Немає коментарів:

    Дописати коментар